середу, 11 жовтня 2023 р.


      Ментальне здоров’я

        Ментальне  здоров’я  є невід’ємною частиною щасливого життя.

       Це стан щастя та добробуту, в якому людина реалізує свої творчі здібності, може протистояти життєвим стресам, продуктивно працювати та робити внесок у суспільне життя. Це означає, що ментальне здоров,я  об’єднує здоровий дух та психіку людини із соціальним складником. Здатність отримувати задоволення від життя - основна риса ментально здорової людини, тобто психічно здорової.

         За інформацією Всесвітньої організації охорони здоров,я  кожна восьма людина у світі живе з певними психічними розладами, які можуть вплинути на фізичне здоров’я, благополуччя, взаємодію з іншими людьми. Погіршення ментального здоров’я   також спостерігається у дітей та підлітків, особливо зараз, коли  великі  потрясіння, зумовлені війною, все частіше трапляються у нашому повсякденному житті. Тому в рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я   «Ти як?» і до Всесвітнього дня ментального здоров’я  в бібліотеках  громади  організовано та проведено на абонементі для дітей бібліотерапевтичний інвент "Я можу  все, моя сила - в мені!"






Користувачі Капустянської бібліотеки  - філії прийняли участь в інформині "Бережи своє  ментальне здоров'я". Учасники заходу переглянули  відео  "Як покращити своє ментальне здоров'я" та ознайомилися з літературою, в якій  безліч інформації з даної теми.


    Піклуймося про себе та про своє ментальне здоров'я, адже  саме від нас залежить наш внутрішній стан та якість нашого життяl

                                                                  

Немає коментарів:

Дописати коментар